Werkzaamheden de Bibliotheek Wijchen gaan gewoon door!

Gepubliceerd op: 2 februari 2021 08:55

Bij controle van de vloer van de eerste verdieping van de Bibliotheek Wijchen is gebleken dat die nèt niet voldoet aan aangescherpte veiligheidseisen. Voor alle zekerheid en in afwachting van een permanente oplossing zijn er stempels geplaatst ter ondersteuning en zijn er delen van de ruimte afgezet.

Het is een beetje onhandig werken (geen lift, maar 1 trap met smalle doorgang en geen keuken bijvoorbeeld), maar de bibliotheek is op deze manier wel veilig te gebruiken door onze medewerkers. Dat betekent dat de dienstverlening zoals we die tijdens de lockdown al aanboden gelukkig gewoon door kan gaan.

Dit is wat er mogelijk is op het moment

• reserveren en telefonisch aanvragen van boeken die thuis worden bezorgd
  • e-books en luisterboeken lenen via onlinebibliotheek.nl
  • lid worden via een online inschrijving. En vanwege de Nationale Voorleesdagen krijgen nieuwe leden tot 6 jaar een Coco poppetje cadeau!
  • inleveren via de kar voor de deur van de bibliotheek
  • bellen en mailen met al je vragen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van ma - vrij van 9.30 - 12.30 en van 13.30 - 17.30 uur.
  • telefonisch een gedicht of voorleesverhaal luisteren
  • ons volgen voor nieuws en leestips op social media en via de Digitale Lezerskrant

Voor meer informatie: bel met 024-6417144 of mail naar info@bibliotheek-wijchen.nl