Nog maar één inlog voor alle bibliotheekdiensten

Goed nieuws! Alle openbare bibliotheken gaan samenwerken met één inlogsysteem. Met jouw account kun jij straks inloggen bij jouw eigen bibliotheek, maar bijvoorbeeld óók bij de online Bibliotheek om e-books of luisterboeken te lenen. We vertellen je omstreeks 11 april méér in een e-mail.
In de meeste gevallen hoef je alleen opnieuw in te loggen via Mijn Bibliotheek. Wil je alvast meer weten? Ga dan naar www.bibliotheek.nl/hulp-bij-inloggen.

Digisterker door doen

Gepubliceerd op: 7 juli 2020 08:59

Wil je leren hoe je jouw DigiD aanvraagt of hoe je iets op een website van de overheid kunt vinden? Hoe je iets bij de gemeente aanvraagt of met een mijn-omgeving kunt werken? Dat kan nu thuis!

Eerder hebben wij als Bibliotheek Wijchen hiervoor de cursus Digisterker georganiseerd. Nu kun je deze cursus ook zelf vanuit thuis volgen. Je vindt de cursus op service.digisterker.nl/doen . De cursus leert je stap-voor-stap hoe je jouw zaken met de overheid via internet kunt regelen. Lukt het niet? Dan kun je natuurlijk ook een afspraak maken met de telefonische DIO